godnatt

Nu har jag pluggat lite samhälle som jag har prov på,på onsdag uscha känns inge bra.Fattar ingenting om eu grejs känns som ren grekiska för mig.Kanske är så för att jag tycker att dte är så himla tråkigt.
Just nu sitter jag och kollar in olika hundsidor med hundgrejor ska bli så himla roligt att shoppa hundgrejor.En sak som jag vet att jag ska köpa är antingen en myspyssfilt till vovven som kostar 200 kr och finns på Boom eller en fårskins pläd från Ikea som kostar ca 300 kr.

Men ska gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna nu,så jag säger godnatt till er nu så får jag se om jag hinner slänga in ett morgon inlägg imorgonbitti.
Sovgott och en massa godnatt kramar på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0