Godmorgon på er


Hej hej och godmorgon
Vaknade ganska tidigt imorse av att katterna ville komma in till mig och gosa,så stog dom utanför dörren och skrek.
Jaja så jag pigg och glad klockan 9 :)
Har nyss fixat till mig lite grann,ska nämligen till farmor och visa bilderna på Milo,ska även åka och handla till henne.Efter det så ska jag till birsta med älsklingen och titta på lite hundrejor till lille Milo.
Men nu måste jag åka ,men jag skriver mer senare under eftermiddagen eller kvällen.
Ha en härlig dag massa kramar


Kommentarer
Linda

Visst är det väl nice att bli väckt tidigt en lördag ;) själv hade jag tjugo elefanter utanför dörren imorse... :O



2010-03-27 @ 12:19:54
URL: http://spinsterandlunatic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0