Äntligen fredag


Godmorgon.
Äntligen fredag och tack och lov så är min hosta nästan borta nu jiiippi.
Har nyss ätit en liten frukost blev en rostad macka med marmelad och ett glas juice mumma.
Har även i sista sekunden fixat till mig lite snabbt,pappa skjutsar mig idag till skolan,så då sov jag ända fram till kvart i åtta så blir fixandet det sista jag gör haha orkar inte bry mig ska ju bara till skolan ju.
JAja idag så ska vi ÄNTLIGEN åka och titta på valpisarna hihi kommer fan svimma för att som är så söt hehe neråå skojade bara men jag kommer gosa med dom skit myckket kommer in te kunna åka därifrån.
Ne nu ropaade pappa så nu ska vi åkas,skriver mer senare massa kramar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0