Måndag

Hej på er,den här helgen har jag haft så himla mycket att göra så jag har varken haft tid eller lust att blogga.
I lördags så fyllde min mormor år och jag och älsklingen var hemma och hade myspys kväll.
På söndagen så åkte jag och milo med mormor och mrofar och mina kusiner in till stan för att fira nationall dagen vi var där några timmar.Sedan så okte vi hem till mommo och moffa för att äta middag med hela släkten och fira mormor i efterskott.vi blev bjudna på jätte godmat och god efterrätt.
Och idag så har jag varit hemma med milo och älsklingen och  atgit det lugnt,har tränat sitt och komma på komando med milo.Det går bättre och bättre men just nu kämpar vi med att han ska bli rumsren.
Det är så himla jobbigt men vi kämpar på det går ju framåt iallfall.
Men nu ska jag gå och fixa nått att äta kram kram på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0