Fredag

Klev upp klockan 07.00 imorse och fixade mig inför skolan.Klockan 08.45 så hade jag retorik,vi hade högtidstal och vår lärare som vi har i kursen hade fixat olika ostar,kex,vindruvor och cider och även kexchoklad Hehe så himla gulligt tyckte jag:)
Jag tycker att alla lärare borde göra sånt till sina elever iallfall minst engång eller vad tycker ni??
Just nu sitter jag och tittar på när milo busar med sina leksaker lill trollet.
Ska bara ta det lugnt nu fram till klockan halv 4 för då ska jag fixa till mig lite grann inför kvällen,ska nämlignen åka in till stan och äta middag hos min körledare med kören, så det ska bli roligt ska vara där klockan 17.30.
Sedan så kommer älsklingen och hämtar mig klockan 20.00 är så himla trött så jag orkar inte vara där så länge.
MEn nusk jag ner och ta nått att fika kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0