dagen

Hej på er
Piano redovisningen som jag hade idag gick bättre än förväntat hehe kommer iallfall få ett G i krsen så det är ju bra:)
Har nyss städat Älsklingens rum och bäddat rent i sängen Det behövdes verkligen hehe för det var grus och gräs i sängen värst peelingen ju när man skulle sova.
Men nu är det mjukt och slönt,ska väll strax äta middag jag tyckte att älsklingens pappa skulle göra stekt potatis och stekt korv gott gott älskar verkligen stekt potatis.
Imorgon så är det skola igen ska ha ett högtidstal på retoriken då som jag tror kommer att gå bra jag sattsar ju på mvg i den kursen såå jag hoppas verkligen att det blir bra.

Jaa och snart är det helg igen SKÖNT imorgon så blir vi nog bara hemma och lördag ser nog likadan ut men på söndag så ska jag och milo ner på stan och möta upp mina morföräldrar och titta på när min kusin sjunger i nån kör och sedan så ville mormor titta på kjell lönnås kör och efter det så ska vi hem till mormor och fira henne och min morbror så hela släkten kommer :)
Och mormor och morfar ska bjuda på middag och det skulle bli oxfile och hasselbacks potatis MUMS :)
Men nu ska jag gå och städa lite till eller gosa med milo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0