Söndag

Hej hej :)
Jag och älsklingen hade en lång sovmorgon fram till klockan 13.00 idag SKÖNT :)
Igår så gick vi först och åt på en restaurang innan bion,det var jätte god mat till förrätt så tog jag vitlöks bröd och älsklingen tog lökringar med chilisås och till varmrätt så åt vi kycklingfile,sås,potatis,grönsaker jätte gott var det iallfall.
Sedan så gick vi på bion och såg snabba cash jag tyckte att den var jätte bra men jag trodde att den skulle vara lite bättre men men så är det när man har för höga förväntningar på en film.
Sedan så åkte vi hem och tittade lite på tv och efter det så gick jag och la mig för att sova så jävla skönt att sova :)
Nu sitter vi och väntar på att älsklingens pappa ska komma hem så att han kan skjutsa oss hem till mig.
Så nu ska jag gå och klä på mig hehe sitter fortfarande i mys kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0