Tisdag

Sitter på skolan och är super duper trött,ska psykologi nu på förmiddagen uscha känner verkligen inte för det blää och sitta och lyssna om människans tanke sett och blablabla ne just nu skulle jag vilja ligga och hålla om min älskling♥
Föresten idag ska han få reda på om han får jobbet elle inte,håll tummarna på att han får det :)
Vid  tiden idag ska jag till tandregleringen och fixa en ny skena (som man måste ha efter man tagit bort tanddställningen) för min gör så himla ont.
Efter det så tänkte jag gå ner och träna en timme eller om jag hinner mer tills klockan blir fyra för då måste jag vara på kören.Hihi dag ska vi prata om vi ska åka till grancanaria i början av april hih hoppas :)

Ne nu ska jag gå till cafeterian och köpa mig en macka för jag  hann inte äta frukost innan jag åkte.
Men jag skriver mer senare massa kramar och en massa pussar till min älskling♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0