Godmorgon på er

hihi har haft en lång såvmorgon idag eller aa jag vakande vi 9 tiden och gick en morgon promis med lilla Milo sedan så gick vi in och la oss igen.
ska snart tvinga upp älsklingen så att vi kan dra iväg till birsta,vi måste nänligen inhandla lite saker så som hundmat och lite annat smått och gott till milo.
Jag måste även springa in och inhandla nån tröja och en ny bkini som jag kan ha när vi drar till runisien om en vecka :D
Även fast jag ångest över att skolan börjar imorgon så är det jävligt skönt att veta att jag går bara en vecka och sedan drar jag till värmen.
Vi ska till ett ställe i tunisien som heter Hammamet och det verkar faktist skit bra och vårat hotell ligger precis vid stranden,det ska bli så himla skönt at få lite ensam tid med älsklingen.
Men jag kommer att sakna Milo så jäkla mycket,men jag vet att han kommer att ha det bra och bli bortskämd med godsaker.Han ska nämligen vara hos min styvmammas föräldrar :)

Men nu ska vi ut och ta en promenad jag och Milo,jag skriver mer senare ikväll.
Massa kramar från mig och milo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0