Min valborg

Min valborg har jag spenderat hemma med mammi vi köpte hem kinamat,godis och en massa annat mumsigt och sedan så tittade vi på film.Ingen av oss hade sett avatar så aa det fick bli den,jag tycket faktist att den var jätte bra :)
Min valborg har alltså varit kanon,är inte så ofta som jag umgås ensam med min mamma så det var roligt att bara få umgås med henne.Mina småsyskon har varit hos mormor och morfar hela valborg.
Me nu dom seanste timmarna så fick jag nått ryck att städa,så jag rensade ur min garderob och mitt rum belv några soppåsar med skräp haha nerå men en påse blev det.
Imorgon så tänkte jag dammsuga och torka av golven fö det orkade jag inte idag.
Men nu är jag så himla trött så jag ska ligga och halv titta på filmen Se upp för dårarna ,tycker att den filmen är ganska rolig :)
Men jag hoppas att ni haft en bra valborg och ätit god mat och tittat på nån majbrasa.
Men jag säger iallfall godnatt till er nu massa kramar på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0