torsdag

Är hemma hos älsklingen nu,håller just nu på att kika runt på olika hundväskor.Har hittat en som verkar ganska bra men aa jag vet inte den är ganska dyr.
sitter och väntar på att älsklingens pappa ska komma hem med maten hehe han ska köpa hem kinamat mums mums.Imorgon så fyller ju min underbara älskling 20 år så då ska jag vara extra snäll mot honom hehe ibland kan jag ju vara lite tjurig särskilt när ah nska titta på hockey,då blir jag en surpuppa :D
Men ne nu ska jag titta vidare efter vovveväskor,sedan så ska jag öva på mitt argumentations tal som jag ska hålla imorgon.
Men aa får se om jag skriver senare ikväll ,ha en trevlig kväll massa kramar på er


Kommentarer
simone

Gooodmorning sockerpaj! Fått en bra natt? Jag fick äntligen sova ut utan mardrömmar och en liten sovmorgon, hallelujahmoment för mig ;D

2010-04-23 @ 09:55:10
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0