Sova sova sova

uscha vad trött jag är ,ska ringa älsklingen om ett litet tag och säga natti natti.
Följde med mammi på Marykay make up klass som hon hade för några kvinnor,jag följde med och kikade hur man gör eftersom att jag ska börja som marykay konsult när jag fyller 18 Roligt roligt.
Men idag så tog det lite längre tid än vanligt för dom var 4 stycken så det tog TID,man ska egentligen bara vara max2 stycken på en make up klass men men.Det var trevligt och dom handlade lite allt möjligt.
Är det nån som är intreserad av testa produkterna så hör av er till mig så ska jag prata med min mammi :)
Men nu har jag läst på lite grann om hur man skriver en jobbansökan och formella ord på engelska ,har nämligen övat inför nationella som jag ska ha imorgonbitti.Är närvös uscha hatar nattionella proven bläblä men jag har köpt godis som jag ska sitta och mumsa på,har även köpt ramlösas nya smak av smultron,den är inte lika god som lokas smultron citron men men den duger.

Ne uscah vad klockan är mycket nu måste jag sova ,skriver imorgon efter nattionella hehe om jag har överlevt det.Massa godnatt kramar på er puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0