plugg plugg

Har suttit och pluggat ett bra tag nu och nu är jag less,fyfan vad jag hatar samhälle.
Jag har så svårt att få in all information och all fakta för jag är inte ett dugg intreserad av det här ämnet.Men men nu har jag gjort mitt bästa så får vi se hur det går på provet imorgon.
Imorgon så är skoldagen ganska lugn förutom provet .börjar med provet på morgonen och efter det så är det mentors fika hehe mums mums ,jag orkade inte baka så jag köpte en kanelbulleläng igår som jag ska ta med mig.Efter det så har jag lunch fram till klockan 13.00 då min piano lektion börjar ,men jag ska prat med min lärare om det är ok att jag pluggar annat,för jag har några uppgifter som jag vill bli klar med.Måste nämligen skriva klart mitt argumenterande tal som jag ska hålla på fredag.

Men nu ska jag gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig för jag börjar känna mig trött och det kan ju vara bra att vara utvilad innan provet imorgon eller hur :)
Men jag säger godnatt nu så hörs vi av imorgon kram kram och sovgott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0