fredag

Gud vad den här veckan har gått fort,nu är det ju liksom redan fredag :)
Och dag fyller min underbara älskling 20 år så massa gratuationer till honom.
Har just nu lunch ska snart börja min engelska lektion som börjar om en halvtimme,föresten imorse hade jag mitt argumenterande tal hih gick mycket bättre än vad jag trodde blev lite små fel här och där men sånt dör man ju inte av.Talet lev iallafall 9 minuter så det tyckte jag var bra för jag var räd at det skulle vara för kort.
Fick iallfall MVG på talet oho vad glad jag blev :)
Men nu ska jag plocka fram det jag ska ha med mig till lektionen också skka jag försäka sluta lite tidigare idag typ kring 2 tiden så att  jag kan åka hem till min älskling.
Men skrver mer senare ikväll ha n fortsatt trevligdag kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0