090920

Har bara varit hemma idag och som jag skrev tidigare idag då tittade jag på lägenheter.Är så himla sugen på att flytta tillsammans med älsklingen och ha något eget hem.
Nu sitter jag och gör en "Att göra lista" på saker jag ska försöka hinna med att göra imorgon.


          Att göra imorgon 21 september

  • Ringa till Hospice och fråga vad som innebär med att vara volontär hos dom.
  • Prata med studievägledaren på skolan om hur man kan söka bostadsbidrag eller ökat studiebidrag.
  • Ringa min chef och be om ett arbets intyg och ett arbets betyg.
  • kolla om det finns jobb på någon städfirma
  • Ringa till comfort hotell i sthlm och kolla så att min bokning där stämmer.

Jag, älsklingen,Niklas och julia ska till Stockholm den 3 dec till 6 dec så vi har bokat hotell och tåg.
Men jag tror att det blev något fel på hotell bokningen så måste ringa och checka så att alltig stämmer.
Längtar så otroligt mycket att få komma iväg och hitta på något roligt,ska bli så jäkla kul.

Nu ska jag titta på lite tv och sedan ska jag sova.
Kommer bli tomt att sova själv inatt utan älsklingen och lill fia gumman ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0