Björkö läger med klassen

Kom hem vid 3 tiden idag på eftermiddagen men jag var så otroligt trött och hade ont i hela kroppen mest i ryggen så jag har sovit tills nu.
Det har varit roligt fast mest jobbigt för jag är INGEN frilufsmänniska.

Men igår så gick bussen klockan 09.00 från stan och eftersom att jag hade så ont i ryggen så tog min mentor min ryggsäck i sin bil han är så himla snäll.Sedan så åkte vi ut till björkön.När vi hade klivit av bussen så väntade en låååååång promenad på 5.5 km till stället där vi skulle campa.
Uscha vad jobbigt det var att gå där i solen..jag tyckte så synd om mina klass kompisar som hade sina jätte ryggsaäckar på sig.
När vi äntligen kom fram så var det ett jätte fint ställe.Så vi slog upp tälten och gjorde lunch och fika.
Sedan på kvällen så hade vi lite teatercharader och lekar med dom andra klasserna som var där.:)
Och ännu senare när det hade blivit mörkt så blev det lite sång och godis.
Var inte vaken så länge igår utan gick och la mig för jag viste att det skulle ta lång tid att somna för mig.
Imorse var jag på superdåligt humör efterersom att jag kunde inte sova någonting under natten för jag hade såå otroligt ont i ryggen.
Men när jag hade stoppat i mig en massa gotta så var jag på bättre humör.
Sedan packade vi ihop allt och gick dom dära 5.5 kilometrarna till busshållplatesen och sedan åkte vi hem.
Nu ligger jag i sängen med ett stort glas iskall trocadero och tittar på tv.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0