Torsdag



Gud vad alla dagar bara flyter på jag tyckte att det nyss var måndag och snart är dte ju också jul.
Jag tycker väll att det ska bli ganska roligt men jag är inte en jul människa det ända som jag gillar med julen är julklapparna fast dom är inte viktiga för mig sedan så är Julskinkan det enda på julbordet som jag tycker om att äta.Det absolut värsta med julen är absolut julmaten, hur äckligt är inte kalvsyltan,sillen och janssonsfrestelse tex.Sedan så gör alla så otroligt överdrivet mycket julmat så att man måste äta julmats rester i en vecka efter julaftonen jobbigt jobbigt.Jag skulle lätt bara kunna skippa julmaten och beställa hem en biteline pizza och mumsa på det istället MYCKET GODARE tycker jag.
När jag flyttar hemifrån så kommer inte jag fira jul utan då kommer jag hellre vilja åka utomlands tex till thailand eller något liknande i tre veckor och skippa allt som har med julen att göra.
Nu blev det mycket prat om julen men det är väll lika bra att prata om den eftersom att den är så pass nära.

Har föresten nyss kommit hem och har nyss slängt i mig tre våfflor med grädde och sylt mums mums, jag tänkte strax hoppa in i duschen och använda det nya scampoot och balsamet som mamma köpte häromdagen som luktar Smultron :)
Dagen istort har varit ganska bra förutom att mina läppar är skit torra och svider och spricker och det blir ju inte bättre att jag har det där Dumma munsåret vid övre läppen heller.MEn allt detta löser sig nog.
Resten av kvällen tänkte jag bara sitta framför tvn med en kopp varmt te och bara koppla av.
Men nu ska jag faktist gå ner och duscha :)
kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0