Tisdag

Godmorgon allihopa idag så stannade jag hemma från skolan för att passa lill trisse. Just nu ligger jag i sängen och vilar lite grann medans trisse sover.Jag har inte sovit en blund inatt för trisse har hoppat runt i sängen hela natten hihi busis kissen.Klockan ett ska jag och älsklingen åka iväg till vetrinären med honom för en hälsokontroll.
Men jag är lite bekymrad över att trisse är så rädd för min Wilson fortsätter det att han är rädd så kommer vi nog måsta lämna tillbaka Trisse men vi ska ju testa nu en månad så får vi se hur det blir efter det.

Nu ska jag snart ta och kliva upp och fixa till mig lite granna och sedan så ska jag leta fram något ur frysen att äta,för jag är jätte hungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0