Shopping

Hej hej har nyss kommit hem, åkte från skolan vid halv tre för då kom pappa och hämtade mig.
Sedan så åkte vi till Arken och köpte kisse miss mat och efter det så sprang jag in och snabb shoppade lite nödvändiga saker som jag var i behov av.
Nu när jag kom hem så gav jag missarna den nya kattmaten och då slukade den väldigt snabbt dom tyckte verkligen om den roligt :)
Nu ska jag snart ta och koka lite spagetti för britta kommer snart med köttbular som hennes föräldrar har gjort Mumsmums,så dagens middag blir spagetti och köttbullar med grönsaker :)

Mina inköp idag blev
*Ett par svarta leggings från Gina tricot 149kr
*Tröja från gina tricot 75kr
*Mössa (Bad hair day) från Rut m.f.l. 69kr




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0