091108

Hej hej idag är det ju farsdag så jag gav min pappa ett farsdags kort och en jätte gullig farsdags magnet :)
Jag valde att bara ge något litet men som är meningsfyllt det är ju fakytist tanken som räknas.
Imorse så skulle jag och älsklingen hjälpa till att städa efter festen men jag och älsklingen hade en lååååång sovmorgon till klockan 12.30 hihi så kan det vara.Vid ett tiden så kom britta och hämtade mig efetersom att jag skulle ge pappa farsdags presenten så jag hann inte hjälpa till att städa men det klarar dom nog själv :)
Just nu sitter jag,pappa,britta och väntar på att pizza budet ska komma för vi har beställt Biteline pizza mumus mums.
Men nu ska jag gå och titta lite på tv,så jag skriver mer senare under dagen.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0