091107

Hej hej blev ingen blogguppdatering igår för jag hade så himla mycket att göra.
Gårdagen var helt full späckade,på mogonen hade jag skolan och jag slutade inte förrenklockan var 16.00 och då åkte jag hem till älsklingen för vi skulle åka och titta några bekantas hundvalp som dom nyligen har skaffat.
Så vi var hoss dom i ganska m,ångha timmar innan jag och älskling åkte hem till mig för att sova.

Just nu ligger jag och älsklingen fortfarande kvar i sängen men vi ska snart kliva upp och fika lite och fixa till oss för vi ska åka hem till älsklingen och hjälpa hans föräldrar att fixa och dona inför deras fest som dom ska ha ikväll.Roberts pappa har fyllt 50 så det är därför dom ska ha fest.
Så det kommer nog bli dålig uppdatering ikväll för jag lär ju hjälpa till och umgås med gästerna.
Men nu måste jag kliva upp och fika för jag är jätte hungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0