Vilket gym ??

Fick ju 4000 kr till en gymkort ijulklapp i år men nu är det stora beskymret vilket gym man ska välja.
Jag vill antingen gå på ego eller helex har både för och nackdelar för båda.


HELEX 

På Helex får  man betala 360kr i månaden i 12 månader + en engångs avgift på 800 kr i medlemsavgift.
Med detta ingår att man får träna när man vill och hur mycket man vill,man får ta del av all träning både gym och gruppträningar.
Man får även träffa en personlig tränare 3 gånger då man kan få hjälp att lägga upp ett personligt tränings shema.
Man får en helex ryggsäck eller väska och en vattenflaska.

Fördelen tycker jag är att man får hjälp av personlihtränare,fina lokaler,trevlig personal.
Nackdelen är att det är så dyrt det blir över 5000 kr som man ska betala.


EGO

På ego så får man just nu betala 2795 kr för ett årskort och då får man träna när mna vill och hur mycket man vill,man får ta del av alla träningsmoment.

Fördelar med ego är att det är billigt och bar lokaler
Nackdelar man får inte med personligtränare,inte ryggsäck,har hört negativa saker om ego

JAg har verkligen beslut ångest,vet inte vad jag ska välja.
Om jag väljer helex så måste jag lägga ut 1000 kr till,om jag väljer ego så kommer jag ha pengar över.
Uscha det här är verkligen jätte svårt.



Kommentarer
K

Kan säga dig att Ego är det bästa gymmet jag tränat på. Nytt och fräsht. Olika avdelningar för kondition, maskiner och fria vikter. Finns bastu och relax. Sen kanske de inte står att en personlig tränare ingår i priset. Men om du ber om att få hjälp att lägga upp ett eget träningsprogram så får du en tid med en PT så hjäler han/hon dig och det är gratis. Och man kan alltid fråga om hjälp så visar dom hur man använder maskinerna och får ut mest effekt av dom. Dom är supertrevliga på Ego. Finns bastu och relax sen också även billigt solarium. Finns inget negativt med Ego. Vem bryr sig om en ful jävla väska från Ego och en vattenflaska?! de kan du ju köpa för under 200kr på stadium.

2009-12-29 @ 17:32:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0