Tisdag

Hej hej alla glada ídag är det super fint väder här i sundsvall med sol och minus grader men ingen snö men det gör ingenting.
Imorse så trodde lilla jag att jag hade sovmorgon men självklart så hade vi inte det utan vi började klockan 10 och jag vaknade halv tio så jag fick super duper stressa till skolan.Vi gick genom lite grann om vad som ska komma på Histori provet som vi ska ha imorgon och som llla jag inte har pluggat till INTE BRA LINNEA.

Vid 11 tiden så fick jag reda på att min lärare som vi ska ha på eftermiddagen var sjuk så vi skulle inte börja förren klockan 14.00 så då bestämde jag mig för att dra ner till min styv mammas jobb för att äta lunch hihi vi drog till mcdonalds och åt en cesar sallad mums mums jag tycker att den är riktigt god faktist.
Så nu är jag tillbaka på skolan och ska vänta tills klockan 14.00 tills vi börjar.

Ikväll så ska jag åka hem till älsklingen och mysa :)


Kommentarer
Jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline

2009-12-01 @ 16:56:06
URL: http://jroom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0