Tisdag

hallå hallå :D

Jag har nyss klivit upp så jag tänkte att jag snart ska göra mig lite frukost eftersom att min mage kurrar av hunger hehe.
Det är så himla skönt att få sova länge man blir så utvilad då :)

Idag så ska jag slå in dom sista julklapparna och även slå in mammas födelsedags present,hon fyller nämligen år i morgon :)
Efter det så ska jag städa lite grann och även försöka skriva lite på uppsatsen (tråkigt)
Ikväll så ska jag åka hem till mamma för att kunna hjälpa till med allt som ska fixas innför hennes födelsedag och även inför julaftonen ,ska nämligen vara hemma hos mamma på julafton och så åker jag till pappa på juldagen.
Det blir så när man har skilda föräldrar men det stör mig inte ett dugg :)

Ne nu ska jag gå och göra något att äta det får nog bli rostade mackor och juice



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0