Tisdag

Hej hej
Förlåt att det har varit dålig uppdatering idag men jag har inte haft tid idag har haft så mycket att göra eller aa heh ganska bara är lat.
Imorse så var jag så enormt trött hade jätte svårt att kliva upp och sedan har jag fått tillbaka mitt dumma munsår :(
brukar få det flera gånger på vintern är ju skit jobbigt för det är både fult och sedan så gör det ont.
Så när jag var på väg till skolan så stannade jag till på apoteket och köpte munsårs plåster och munsårs salvan Anti,Anti fungerar jätte bra men det är så fult när man har det på munsåret ser ju ut som man har tandkräm på läppen ju.
på förmiddagen så hade jag historia och då fick vi tillbaka provet om första och andra världs kriget och jag blev väldigt glad över att jag fick G för jag hade inte pluggat till provet så jag trodde att jag skulle få IG.
Efter lunch så hade vi lite sång för alla musik esteter ska sjunga på julavsluningen så musik lärarna har satt ihop en lite kör,så vi gick igenom dom texterna och det gick väll ganska bra tycker jag :)
Efter det så kom älsklingen och hämtade mig för jag hade ingen lektion på eftermiddagen för läraren var sjuk och Skvadern tar inte in vikarier (Konstigt tycker jag).Men jag och älsklingen åkte iallfall först hem till min pappa för att titta till min lille trisse misse som kastrerades och öronmärktes idag,lill bubben var lika pigg och glad som han brukar vara så han sprang runt och lekte jätte mycket Bra bra för det är ju ett tecken på att han inte har ont.

Sedan så åkte vi hem till älskling och då började jag att baka lusse bullar medan älsklingen städade huset,men det tar ju som sagt väääääldigt lång tid att göra lussebullar eftersom att dom ska jäsa så mycket men när man väl har gjort dom och dom är klara så är det ju värt tiden man fått vänta på dom för dom är ju så goda att äta.
Våra lussebullar blev väldigt goda men dom skulle möjligt vis ha kunnat smaka lite mer saffran men ähh det spelar ingen roll.
Nu har jag iallfall nyss ätit hehe blev lite lyx mat idag,vi gjorde kött med pommes och bsås med grönsaker till MUMSMUMS.
Nu ska jag snart titta på "halv åtta hos mig" sm visas på 4an,för den här veckan är det i sundsvall så det kan ju vara roligt och titta på för man kanske vet vilken någon av dom är,inte för att jag tror det men ändå.
Ne nu ska jag gå får se om jag skriver mer senare.
puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0