Tisdag

Godmorgon :)

Sitter just nu på skolan och håller på att jobba för fulla muggar även fast klockan är så pass tidigt,ne men eftersom att jag varit borta från skolan i några dagar så försöker jag hinna ikapp det jag missat oc det är ganska mycket bland annat Information om historia uppsattsen som ska skrivas och sedan har jag missat matten men den har jag redan gett upp för länge sedan för jag vet redan att jag kommer få IG i matte b.
Men jag sitter just nu och söker lite på olika historia sidor för att hitta något att skriva om,ämnet på uppsattsen ska vara Konst och Makt. JAg har inte en susning om vad jag ska skriva så jag får helt enkelt söka vidare.
Men jag ska försöka hinna med att skriva lite senare under dagen.
Puss och kram på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0