Söndag

Hejhej :)
Som jag skrev ifredags så har det blivit väldigt dålig uppdatering den här helgen men nu ska jag skärpa mig igen :)
Gårdagen började med att jag mamma och mina småsyskon åkte till min mammas gudmor och gudfar och lämmnade en julblomma och fikade lite grann Mysigt mysigt.Efter det så åkte vi till mormor och morfar och hade en liten "mimi julafton" för att min ena morbror ska åka till Malta den 22 december och jobba så det var faktist jätte trevligt,tack och lov så åt vi inte julmat utan mormor hade gjort köttfärsbiffar och en massa annat mumsigt och efter middageen så proppade man i sig en massa julgodis hihi mums:)
Jag fick iallfall en jätte fin julklapp av Min morbrors och hans fru,jag fick ett jätte snyggt 24 delars sett med bestick som jag blev jätte glad över :)
På kvällen så spelade vi poker eller aa jag var inte med för jag kan inte spela utan jag fick gå och göra drinkar till alla hehe också fick jag mysa med min morbrors frus hund Gismo hela kvällen :)
Så mamma och jag åkte hem kring 2 tiden på natten och när jag kom hem så omnade jag som en liten stock :)

Imorse så var det bara att kliva upp tidigt eftersom att jag skulle sjunga i kyrkan med kören klockan 10.00,det gick jätte bra :)
Nu sitter jag hemma hos pappa och väntar på att maten ska bli klar,vi ska äta rostbiff,klyftpotatis och bsås gud vad gott :)
Så jag skriver mer senare under kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0