Nyårsafton

Hejhej
Sovit gott? det har iallfall jag gjort.
Nu ligger jag i sängen och tittar på lilla huset på prärien som visas på 5an hihi jag gillar den serien jag tittade jätte mycket på det när jag var mindre.
för en liten stund sedan så gjorde jag frukost hehe det blev det gammla vanliga rosade mackor med tomat och aromat och ljuice mums :)
Efter jag har tittat klart på lilla huset på prärien så ska jag fixa till mig och leta fram bland mina kläder vad jag ska ha på mig,det luat mot att jag ska ha en leopardmönstad fodral klänning :)
Ska också ta en snabb dusch ,vi ska åka vid 3 tiden till brittas syster.
Ne nu ska jag titta på tv om jag inte hinner skriva innan jag åker så önskar jag er allihopa en super duper trevlig nyårsafton och ett Gott nytt år :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0