Nu är jag hemma

Hej hej
Hoppas ni har en bra nyårsafton det har iallfall jag.
Var hos brittas syster förut och där åt vi middag,det blev skaken macka till förätt och till varmrätt blev det fläskfile och strips gott gott.
Men eftersom att jag har varit sjuk och jag känner mig inte helt piggelin så ville jag åka hem och ta hand om kisse missarna då dom aldrig upplevt nyår och man vet ju inte om dom blir rädd när smällarna sätter igång.
Så just nu har jag tagit av klänningen och satt på mig min morgonrock och sitter och tittar på tv och bara tar det lungt.
Kanske inte det roligaste sättet att fira nyår på men jag tycker att det duger bra för jag ska snart värma lite biteline pizza som finns kvar och efter det så ska jag ta fram allt godis och chips och mumsa i mig det :)
Vet även att pappa köpt en fanta lemon dricka (min favvo dricka) som finns i kylen som jag ska dricka.
Ne nu ska jag gå och värma pizzan.
Men jag önskar er alla en jätte rolig och bra nyårsafton



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0