Något jag absolut tänker köpa

Hittade två ursöta saker som jag verkligen vill köpa inför mitt och älsklingens hundköp.
Tycker verkligen att detta är fina saker som varje hundägare borda skaffa till sin hund.
En väldigt fin grej att ha när hunden blir gammal och dör,då kan man titta tillbaka i boken och på bilderna och komma ihåg dom fina minnen man haft med vovven som man skrivt ner.
Jag ska iallfall verkligen köpa dessa :)



En söt tavla som består av småramar där man ska sätta in bilder på sin vovve för varje månad och även en litet utrymme för ett tassavtryck. Den kostar 345kr och finns att köpa hos happylina.se



En "babybok" till valpen där man skriva in viktiga händelser,valpens utveckling,tassavtryck,stamtavla,viktig fakta.
och en massa annat den här finns också att köpa hos happylina.se för endast 99 kr(extra pris).




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0