Mätt och belåten

Har ju ätit godsaker hela långa dagen,tårtor och kakor och muffins och grejer hehe och nu har jag nyss ätit kinamat.Mamma och jag blev så sugen på det så vi for iväg och köpte det haha och det  var inte bara vi som ville ha kinamat för det var såå jäkla mycket folk som skulle beställa mat,så vi fick vänta i evigheter innan vi fick maten.
Men nu har vi iallfall ätit klart och det var helt klart värt att vänta på för det var så otroligt gott Mumsmums jag älskar verkligen kinamat.
Snart ska jag sätta mig framför tvn och bara ta det lungt och koppla av och sedan så ska jag ta reda på vad jag ska göra på nyårsafton hmm jag vet inte riktigt vad jag ska göra men jag kommer väll på något.
Nu ska jag gå men jag får se om jag skriver mer senare ikväll om jag inte gör det så säger jag godnatt nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0