Måndag

Hej hej på er :)
Hoppas att ni sovit gott hehe för det ar INTE jag gjort.
Där mitt rum ligger hemmea hos mamma har förut varirt en vind so mv ibyggt om till en övervåning och igår kväll när jag skulle sova så var det råttor som kraffsade i väggen alltså fatta vad rädd jag blev haha jag fick för mig att dom skulle kraffsa sönder väggen och kom´ma och bita mig i tårna när jag låg och sov.
Så jag ar typ legat vaken alva natten och vart livrädd så nu är jag jätte trött men jag får ju skylla mig själv.

Kom till skolan vid halv nio och jag har inet gjort något vettigt tills nu,tänkte att jag skulle leta lite info till uppsatsen men jag har varit alldeles för trött hehe så jag har bara suttit och pratat med några i klassen óm allt från himmel och jord.Jag tror att alla är lite extra trött på Måndagar eller vad tror ni?
Klockan 1 så börjar matte lektionen hoppas att det går fort för jag tycker att det är så otroligt tråkigt,måste gå vid halv 4 för då ska jag gå till min styvmammas jobb och vänta tills hon slutar och sedan så ska vi hämta upp älsklinegn coh efter det åka och titta på vovvisar hihi kommer att bli så kär i dom :)

Ne nu ska jag dra till ica och köpa en choklad bit hehe mumsmums.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0