Lucia dag

Nu är jag hemma efter en helt underbar lucia eftermiddag :)
Allt gick bra i ga kyrkan med sången och alltihopa,jag var lite närvös att vi skulle sjunga fel eller gå fel men det gjorde vi inte.
Medelpads lucia gänget var också duktiga hehe men inte lika duktiga som vi var förra året ;)
Ne nu var jag taskig,men lite taskig måste man ju få vara eller hur?
Nu sitter jag och mumsar i mig blodapelsiner har redan hunnit trycka i mig två stycken,jag tycker dom är sååå himla goda dom är lite så där sura och det är då jag tycker att dom är som godast.

Imorgen blir det ännu en skoldag (tråkigt) men efter skolan så ska jag och älsklingen iväg och titta på hundvalpar (shih tzu) i timrå,för vi ska ganska säkert skaffa vovve till sommarn då jag kommer kunna vara hemma hela sommarn med vovven eftersom att jag har sommar lov.
Men vi vill titta ifall rasen shih tzu passar oss och om min styv mamma tål den rasen så det ska bli så spännande,jag vet att jag kommer vilja ta med en hund hem hehe så älsklingen kommer få dra mig därifrån för är det någonting som jag tycker riktigt mycket om så är det hundvalpar och kattungar.Jag skulle kunna sitta en hel dag och bara gosa med hundvalpar, tänk att få nått sånt jobb att få gosa och leka med djur hur roligt skulle inte det var?

Ne nu ska jag gå och tvätta bort allt smink och sedan så ska jag titta på tv och bara koppla av,så jag tänkte att jag skulle säga godnatt nu så ni får sova så gott puss och kram ♥

Här kommer en gammal bild på mig och älsklingen som jag tycker om.
(har märkt att jag är dålig på att lägga upp bilder ,men ska försöka ändra på det)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0