Lördag

Hej hej
Imorse vaknade jag och älsklingen kring 11 tiden och då klev vi upp och fikade lite grann hehe det blev rostade mackor (min favorit) och juice Gott gott.
Efter det så skulle jag gå och duscha men det blev en snabb snabb dusch eftersom att min kära pappa hade duschat upp allt varmvatten,så lilla jag fick duscha i iskallt vatten INTE ROLIGT.
Vid 13 tiden så åkte jag och älsklingen till Birsta och shoppade lite jag hittade en kofta,en svart långärmad tröja och ett par röda spets trosor.Blev inget mer idag för jag får sådan panik när det är så mycket folk och när det varmt uscha det gillar jag inte.

Nu siiter jag hemma hos älsklingen och inte gör någonting ska väll titta på tv eller nått medans älskling ska iväg och titta på hockey TRÅKIGT!!!!
Ne nu ska jag gå ,skriver mer senare massa kramar på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0