Julklappar

Nu har jag och min kära familj öppnat alla julklappar hehe gud vad jag tycker att det är roligt att ge julklappar men det är ju faktist snäppet roligare att få julklappar :D
Jag fick jätte mycket fint i år och imorgon så har jag min "andra julafton" med pappa,britta och farmor och då lär jag få ännu mer fian saker.

Jag fick iallfall jätte mycket som jag önskat mig i år (brukar ju inte vara så)

*myspys morgonrock
*grytvantar
*vattenkokare
*en jätte fin tvättkorg
*Nagelvårds grejer
*Grill bestik
*köks knivar
*vitlöks press
*Lakan sett till sängen
*Jätte fina handdukar

Men nu ska jag hjälpa till att plocka fram all julmat :)
Får se om jag skriver mer senare under kvällen men jag tror faktist inte det för vi ska nämligen sitta och mumsa på julgodis och spela spel och spela poker mm och bara ha det mysigt :)

Men jag önskar er en fortsatt trevlig och underbar julafton massa kramar på er alla ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0