Juldagen

Hej Hej

Nu siiter jag och älsklingen hemma hos pappa och är propp mätta efter all julmat och julgodis.
Åkte hit imorse för att fira min jul hihi och nu har jag fått ännu mer julklappar Roligt roligt.
Jag fick.
*Biokort
*600kr på ginatricot
*Mysig vantar
*Body shop grejer
*En symbol ängel
*300kr på birsta city
*400 kr på intersport
*4000 kr till ett gymkort

Så jag blev jätte gald för alla min julklappar idag också ,är ju jätte roligt att få presenter.
Tänk om man fick en present varje dag hihi gud vad roligt det skulle vara :)

Ne nu ska jag och älsklingen proppa i oss ännu mer Godis och titta på någon film och bara ta det lungt.
Imorgon ska vi ta en sväng till birsta city och på kvällen så ska vi kanske gå på bio och se luftslottet som sprängdes.Så jag ser framemot morgondagen.

Massa kramar till er alla .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0