Is Kallt

Uscha uscha imorse när jag tittade på ute termometern så ville jag bara ramla ihop och gråta för då var det 14 minus grader hur jävla kallt som helst och sedan när jag läste i morgon tidningen så stog det att smhi hade beräknat att det bara skulle bli kallare och kaller runt 22-24 minus grader.
Så idag såg jag ut sm en ullig köttbulle när jag klev utan för dörren hehe jag hade långkalsånger,jeans,linne,tjocktröja och tjocksockar och min dunjacka,halsduk,vantar och uggs haha måste sett väldigt roligt ut men det skiter jag i för man vill ju inte bli förskyld nu till jul.

När jag var på bussen påväg till skolan så gick ju bussen självklart sönder så vi fick sitta och vänta på nästa buss Och då kom jag ju försent till skolan,men när jag kom till sklolan så fick jag reda på att jag inte hade någon lektion för min lärar hade glömt bort att vi hade lektion hur fan kan man glömma bort det?
Han har inte varit här på 3 lektioner i rad nu Så jag kommer verkligen klaga efter jul för jag blir så jävla trött på att min skola inte kan fixa in vikarier eller extra personal,alla andra skolor har ju för fan det!

Nu sitter jag hemma hos älsklingen åkte hem dit för någon timme sedan,för vi skulle bara titta på någon innebandy turnering.Så nu har jag sagt hej till robert mamma som kommit hem från thailand och är brun som en pepparkaka haha är så himla avundsjuk ju.
Men jag får se framemot juni då ska ha våran lille vove bebis hihi längtar längtar :)
Nu ska jag tvinga robert att gå och dusch så att vi kan åka och köpa lunch för jag är super duper hungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0