Hemma

Vi hade ju klädsim förut på idrotten och eftersom att jag är så känslig mot klor så var det jätte jobbigt men jag simmade 20 längder för sedan så var jag tvungen och gå upp och duscha för att det kliade så jävla mycket.
Efter idrotten så kom britta och hämtade mig och då åkte vi och handlade lite grann hehe vi skulle BARA handla ströbröd och ett torsk fisk block men som vanlogt så slutade det med tre fulla kassar.
Köpte bland annat baguetter som jag ska göra iordning till mig och älsklingen imorgon som vi kan hapå tåget,två drickor blev det och en stor godis påse så klart hihi mumsmums :)
Nu har jag nyss ätit en jätte god middag,vi gjorde hemma gjorda fiskpinnar,dillsås och potatis super gott blev det.Jag fattar inte varför inte alla gör hemma gjorda fiskpinnar det är ju mycket godare och det tar inte så lång tid att göra dom heller.
Nu ligger jag i sängen och vilar lite grann för jag har sådan huvudverk uscha uscha men jag har proppat i mig en alvedon iallafall så får vi se om det hjälper.



Kommentarer
Leia ♥

Varför har du texten så mycket till höger?

2009-12-03 @ 11:54:43
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
FATMA | sångerska

Så vad tycker du om Megan Fox? :o

2009-12-03 @ 19:11:08
URL: http://fatmas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0