BLÄÄÄÄ

Uscha vad jag är less på Historia det är så otroligt tråkigt.....bläääääblääää.
Håller just nu på med Upssatsen som vi ska skriva och nu har jag bara tagit någonting att skriva om för jag orkar inte tänka efter ordentligt på vad som kan vara "kul" att skriva om så nu blev det Tyskland och propaganda.Så vi får väll se ur det blir med det,nu orkar jag inte längre jobba med det.
Det ända som jag vill gra just  nu är att åka hem och sova i min säng och gosa med min älskling,men men nu får jag var ahär och jobba med den är dumma historian som jag inte kommer ha någon nytta av i framtiden.
Ibland förstår jag inte riktigt hur dom som bestämmer vad man ska lära sig i skolan tänker,för tillexempell Matte b hur mycket av det kommar jag ha nytta av i fremtiden......hmm inte så mycket eftersom att det bara är en massa onödigt skit men därimot så kommer man ha mr nytta av matte a eftersom att det är plus och minus och delat mm så det försttår jag att man måste läsa eftersom att man kommer ha nytta av det i framtiden.
Histora har man ju haft i Högstadiet Rävker inte det eller????? varför ska man tex läsa igenom andra värlskriget engång till i gymnasiet,Hur tänker skollednings mäniskorna egentligen???
Men nu är det som det är och det är bara att acceptera fast man inte gillar det.
Nu tänkte jag gå till ica och köpa nått att äta för jag tänker inte äta skolmaten idag för det är nån slags fisksörja ucha.

Ha en bra dag allihopa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0