Biteline

Min kväll har varit ganska lungn jag och britta har spelat canasta (ett kort spel) jätte länge hehe tycker jätte mycket om att spela det spelet super duper roligt :)
När vi lessnade på att spela (efter någon timme) så hjälpte jag britta att fixa hennes naglar,gjorde en fransk manikyr blev inte så jätte bra men det fick duga iallfall.
Klockan var väll typ 20.00 när vi blev klara så då ringde vi biteline och beställde hem pizzor Mumsmums så nu har jag nyss mumsat i mig min pizza jag tog en orginal bite utan champinjoner och med tomater istället jätte gott :)
nu sitter jag framför tvn och blippar runt för att titta om det finns något bra att titta på ,men det finns det inte.
Så jag ska nog gå upp och ta ett bad om ett litet tag tror jag för att koppla av lite grann.
Hiihi och imorgon så är det Nyårsafton Roligt roligt jag ska följa med britta och pappa till brittas syster och äta middag där och bara umgås så det ska bli trevligt.

Ne nu ska jag ta och pallra mig upp till badrummet :)
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0