Saknar värmen!

 

Ligger i sängen med en värmekudde på magen och en godispåse för att minska min mensverk och ska snart slå på tvn.
Idag kom jag på att det är ju bara en vecka kvar tills skolan börjar igen!
Tänk så fort den här sommaren har gått det känns som att hösten redan börjat nu när det börjar bli kallt och så mörkt om kvällarna. Man märker redan av att klädbutikerna byter ut dom fina sommar kläderna mot höst kollektionen som i för sig är mycket fin men det  känns så deprimerande för jag vill INTE att sommaren ska ta slut!
Men får väll se om älsklingen och jag har råd att fixa en sistaminuten resa till värmen före jul :)
Det skulle vara skönt att bara få ligga och njuta av solen och värmen för jag tycker inte att det har varit så jätte varmt den här sommaren, förutom dom där 2 veckorna i juni då det var jätte varmt.
Ne nu ska jag gå och göra en kopp te :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0