Första skoldagen

Mammsen skjutsade mig till skolan idag var på skolan 12.45 träffade några ur klassen utanför skolan stog och pratade lite innan vi gick till Aoulan där samlingen skulle vara.
På samlingen sjöng 2 stycken ur min klass en sång och sedan pratade rektorn lite grann och efter det så hade lärarna fiixat ihop en sång som dom sjöng ROLIGT :)
Sedan fick klassen gå och prata om hur sommaren hade varit ochså fick vi en massa papper och en skolkalender som jag personligen tycker är helt värdelös!
Eftersom att jag går på Skvadern som är en friskola där vi läser i block allstå bara har två långa lektioner per dag så har vi inte skåp utan vi har rum som 4 till 8 personer delarn på det tycker jag är hur bra som helst:)
Vi var på skolan 1 timme ungefär sedan slutade vi och imorgon så börjar jag klockan 08.45.Känns ända lite skönt att få komma in i rutinerna igen.
Det kändes iallafall jätte bra att få träffa klassen igen efter hela sommaren ,Min klass är helt underbar så otroligt många underbara männsikor:)
Efterskolan så gick jag och några ur klassen ner på stan och satte oss på gräset vid vängåvan och pratade lite grann.Nu är mormor och morfar och morbror här och vi ska snart äta :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0