Bra dag

idag vaknade jag vid 12 brevid min älskling och lillFia som sovit brevid mig hela natten<3
Har sovit jätte dåligt dem senaste nätterna har kännt mig lite halv dålig :(
Det är ju typisk inför skolstarten som börjar imorgon, tack och lov så kan jag få lite sov morgon imorgon för jag börjar inte skolan förren klockan 13.00.
Idag åkte jag in med Mamma och min lillasyster Alice in till stan och då gick vi på Bio och såg Nickenyfiken :D
Var ganska roligt att sitta i en biosalong med en massa små barn som satt och skrattade och hoppade omkring,lite annorlunda än när man själv går på bio där alla är tysta och sitter stilla hihi :)
Nu sitter jag och tittar lite i olika kokböcker och jag blev så otroligt sugen på natchos med ost och parika och hemmagjord salsa mumsmums :)
Nu ska jag gå och duscha eller ta ett varmt och skönt bad :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0