Bra dag idag



Har varit en kort  men bra skoldag idag vi började klockan13.30 och då hade vi bara Idottsintroduktion dom typ pratde om hur det kommer att vara när vi ska iväg och campa,vad vi ska ha med oss och en massa annat sånt i typ 2 timmar pratade dem om det sedan var skoldagen slut :D Så då åkt jag hem och bara tog det lungt.
Nu håller jag på att koka ris, mormor ringde och sa att hon hade gjort kycklingfiler fyllda med ost och in lindade i bacon  det är min favo rätt av alla maträtter hon brukar gör,så hon skulle komma  förbi och lämna det snart :) Mums mums

Föresten idag shoppade jag lite innan jag gick till skolan fick ju lön igår hihi :)
Det blev ett midjeskärp från indiska och en tunn halsduk från lindex.
Imorgon tänkte jag titta runt efter nya höstskor och en tunika skulle jag också behöva så vi får väll se om jag hittar något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0