28 januari

Hej
Idag har det varit en ganska bra dag :)
Började skolan kl kvart i nio och då hade jag fotografisk bild,vi fotade ganska mkt idag på lektionen men vi fick även en läxa tills på tisdag och då ska vi ta en låt vi gilar och fota en bild som symboliserar den låten.Det ska faktiskt bli intressant.Nu har jag nyss kommir hem från birsta,har vait och handlat lite grann också inhandlade min styvmamma nya fiskar till mitt akvarium.Det blev lite guppys och nån annan sort.
Tänkte snart slå på någon film och invänta älsklingen som lsutar kl 19.00 idag och när han kommer hem blir det nog filmkvälls mys med gottis också tänkte vi beställa hem någon pizza.
Men får se om jag skriver mer senare kram kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0