24 januari 2011

Tänkte att jag skulle ta och börja blogga igen och få lite uttlopp för sina känslor.
Just nu känns allting bara så fruktansvärt fel och jag skulle bara vilja stänga in mig i ett svart rum och inte komma ut på 2 år.

Annars så flyter väll dagarna på som vanligt tack gode gud att jag har min lilla älskliongs pärla Milo <3
Utan min lilla hund så vet jag inte vad jag skulle göra.
På dagarna när jag är i skolan så är Milo hos mina morföäldrar och myser och blir bortsämd med korv och skinka hehe så Milo tror alltid att när vi kommer hem till mig att han ska få lika mycket gottis av mig :)
Just nu ligger han under min stol och gnager på ett ben som han fick idag,mormor och morfar kommer snart och
hämtar honom.HAn ska sova där inatt så att jag slipper åka dit med honom imorgon bitti.
Så himla snällt utav dom att ha milo,skulle inte dom kunna det så skulle jag måsta fixa hunddagis.och jag vet inte riktigt vad jag tycker om hunddagis,jag har fått för mig att dom inte riktigt har koll på alla hundar där.Därför tycker jag att det är jätte bra att mina morföäldrar kan ha min lilla prins ,för där vet jag att han bli väl omhändertagen och älskad :)

Nu tänkte jag ta och fixa en kopp te och sedan tänkte jag ta och titta på någon film och bara koppla av.Imorgon är det skolan och det känns väll lite halv jobbigt skulle helst bara vilja ligga under täcket.Men nu är det inte långt kvar av skolan så nu är det bara att kämpa och härda ut.

Ha en trevlig kväll kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0