2a februari

Hejsan hejsan
Idag klev jag upp vif kvart i 8 och skynda mig att klä på mig och slängde i mig ett glas vatten.Sedan fick älsklingen skjutsa mig till skolan.
Jag skulle börja kvart i 9 och när jag väl kommer till klassrummet så får jag reda på att läraren är sjuk.
Fan vad irreterande började inte min andra lektion förren kl 13.00 och då har jag frilufsdag och jag tänkte gå en prommis.Men nu har jag pluggat lite grann och snart så kommer pappsen och hämtar mig,känner att jag gör mer nytta hemma än här på skolan.Jag ska ändå ta en långprommis hemma med milo :)

När jag kommer hem så ska jag först kolla igenom alla flytta hemifrån skaker och kanske packa ner lite i lådor,för nu känns det som att jag och älsklingen är nära att flytta hemifrån.
Sean tänkte jag ta en lång prommis med Milo och efter det blir det plugg hehe sedan kanske jag kan gå och slå på bastun och sätta mig där ett tag :)

Ne nu ringde pappa och sa att han snart var här,skriver mer imorgon eller ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0