Snö och olyckor

Så nu är jag på skolan,ska plugga flitigt nu fram tll klockan 11 då vi har Mentors tid
Imorse så skjutsade älsklingen mig till Um och vi tog motorvägen och fyfan vad läskigt det var ,för det hade inträffat flera bilolyckor på motorvägen och det var snohaltpå vägen eftersom att det har snöat hela natten.Så jag och älsklingen var skit nära att köra av vägen för att det var så halt,men tack och lov så klarade vi oss.
När jag var på Um så gjorde jag min första gynundersökning haha fan vad pinamt men men det gick bra jag hade fått för mig att det skulle göra ont men det gjorde det inte.
Så nu vet jag att allt är bra med mig haha :)
Men slut pratat om det nu ska jag gå och plugga har så himla mycket som jag måste göra.
Massa kramar på er och nu får alla hålla tummarna på att den här J*vla snön försvinner för nu fan vill jag ha VÅR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0