min bäbis valp

så nu äntligen har vi valt vilken hundvalp vi ska ha,vi var där och tittade nu igen på eftermiddagen.
Vi bestämde oss då för den som var grå och vit han var så himla charmig och låg på rygg och gosade och det var även den valpen som slickade på roberts finger förra gången hihi så vi fastnade för den lilla valpen.

Men då kom nästa problem jag hade uppfattat uppfödaren lite fel angående namn,för hon sa att den här kullen var Bokstaven F och att i registreringen så skulle valparna heta nått på F ,men jag trodde att dom kunde heta nått annat i verkligheten.Men jag hade missupfattat detta för hon vill gärna att dom ska ha ett namn på F och om man inte komer på nått då kan man få döpa dom till nått annat.
Så nu så sitter jag och tittar på namn på F och jag kan säga att det finns F*n inga bra namn.Det här är dom som jag kommit på eller ha.

fonzi,Frank,Fabian,frisse,fonzo,francy,fozzi,floyd,foppa,faxe,filur,frisco

Om det är någon som har ett bra pojknamn på bokstaven F så skriv gärna det då :)
Men nu ska jag gå och titta lite på tv så jag skriver imorgon om jag inte hinner slänga in nått inlägg ikväll.
Och imorgonbitti så ska jag till um tidigt på morgonen så jag får skriva när jag kommer till skolan.
Men massa kramar på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0