lördag

Hej hej
Har inte orkat blogga idag så det blir ett litet inlägg nu :)
Jag och älsklingen hade i alla fall en lång och skön sovmorgon imorse hehe vi sov till klockan 1.
Efter det så klev vi upp och fixade lite frukost kan ni gissa vad det blev?
haha det blev så klart rostade mackor och idag blev det faktiskt oboy för omväxlings skull.
Sedan klädde vi på oss för pappa skulle skjutsa oss hem till älsklingen men innan det så stannade vi på ica maxi för jag ville köpa godis,eftersom att det här är sista dagen jag ska äta godis,så nu lir det inte nått mer godis för mig på flera månader.Jag börjar bli lite orolig för jag fattar inte riktigt hur jag ska klara av det,men jag ska fan klara det!!!
Köpte även en ny foundation för 120 kr det var nått erbjudande så det blev en från maxfaktor :)
Ne nu ska jag och älsklingen snart äta och efter det så ska älsklingen titta på skit hockey så då får jag sitta och plugga lite grann uscha är lite orolig för jag har inte klar med min uppsats,jag har liksom fastnat.Så jag börjar få lite panik nu så jag måste verkligen försöka få till det.
Men nu ska jag gå iväg men vi får se om jag lägger in ett inlägg lite senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0